بهترین معلم

بهترین معلم

علمی فرهنگی مذهبی
بهترین معلم

بهترین معلم

علمی فرهنگی مذهبی

نمونه سوال قرآن دوره متوسطه اول پایه اول استعدادهای درخشان

برای دریافت نمونه سوال قرآن دوره متوسطه اول پایه اول استعدادهای درخشان اینجا را کلیک کنید
نظرات 7 + ارسال نظر
xxx102 یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 10:30

سلام.خسته نباشید.نمونه سوالات سال اول راهنمایی دانلود میشن ولی باز نمیشن.درضمن وقتی کسی نظر میده شماباید مشکلش رو حل کنید نه اینکه فقط نظرش رو نشون بدین.حالا تکلیف کلاس هفتم ها که دوشنبه توی مدرسه راهنمایی تیزهوشان امتحان قران داریم چیه? بهترین معلم!!!!!!!!!!!!

سلام خودم امتحان کردم مشکلی نداره اما نگران هم نباشید امتحان سختی نیست

تداعی شنبه 7 دی 1392 ساعت 23:46

لامپس چی شد نمره هامون استاد ؟ماهمه منتظریم..

xxx شنبه 7 دی 1392 ساعت 22:04

سلام.خسته نباشید.من دانش آموز سال اول راهنمایی مدرسه شهید بهشتی (تیزهوشان)هستم.هرکاری کردم نمونه سوالات باز نشدند لطفاً هرچه سریعتر یه فکری به حال ما بکنید چون ما دوشنبه امتحان قران داریم.

iman شنبه 7 دی 1392 ساعت 20:02 http://shahe-mardan.blogfa.com

تسلیت برو بچ تسلیت

اقا یه سر به وبه منم بزنین

علی شنبه 7 دی 1392 ساعت 19:03

خیلی ممنون.

101 شنبه 7 دی 1392 ساعت 16:45

آقای زندی اینجوری بیاد که صفرم نمیگیریم

علیرضا شنبه 7 دی 1392 ساعت 16:44 http://alirezanazarzadeh.blogfa.com

خیلی ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.