بهترین معلم

بهترین معلم

علمی فرهنگی مذهبی
بهترین معلم

بهترین معلم

علمی فرهنگی مذهبی

نمرات پایان ترم مدرسه فاطمیه

نمرات پیان ترم مدرسه فاطمیه

نظرات 6 + ارسال نظر
زهراترابی سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 22:57

سلام استادخواهش میکنم درموردنمره من تجدیدنظرکنیداین بارسوم واستون پیام میفرستم به خداحقم این نیست چون سرکلاس خیلی فعال بودم

فاطمه بیرانوند یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 16:10

سلام.من تمام دروس روخوندم والان دارم پایان نامه مینویسم وفقط بخاطر صرف موندم استاد لطف کنید درنمرم تجدیدنظرکنید.ممنونم

تداعی پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 10:59

سلام.خسته نباشید.استادنمرات حوزه فاطمیه که روسایت زدید حوزه همه روتغییر داده وهمشون چندنمره ای کمترشدن شماعلتشو میدونید؟بچه ها همه اعتراض دارن.یکی ازبچه هاهم گفت اسمشو به شمابگم که کمکش کنید نمرش کم شده فاطمه بیرانوندمثل اینکه مستمرنداره .باتشکر

سلام نمره کتبی بعضی خانمها خیلی کم بود تلاش می کنم مشکلشون رو حل کنم

امیر حسین حاتم وند دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 20:07

سلام من امیر حسین حاتموند به نمره درس عربی اعترازدارم مدرسه ی رسول اکرم کلاس 201 نمره ی امتحان کتبی 12'5
دوازده ونیم دادید

سمیه فلاحتی دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 10:31

با عرض سلام و خسته نباشید؛
اینجانب سمیه فلاحتی با شماره طلبگی 7639 ؛ لطفاً در مورد نمره درس صرف تجدید نظر بفرمایین . به دلیل کم بودن میان ترم نتوانستم این درس را پاس کنم اگر لطف کنید حتما در مورد نمره این درس تجدید نظر بفرمایید ممنون میشم.

سلام چشم رسیدگی میکنم

تداعی شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 20:45

سلام استاد.نمرمودیدم خوب بود بنظر من عادلانه بود.ازتمام زحماتتون متشکرم. دانش آموز شماتقوی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.